سرخط خبرها

پایان اعتصاب استقلالی‌ها| فقط ۱۰ درصد واریز شد!

  • کد خبر: ۱۸۵۹۸۷
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
پایان اعتصاب استقلالی‌ها| فقط ۱۰ درصد واریز شد!
امروز در حالی تمرینات استقلال دوباره از سر گرفته خواهد شد که بازیکنان این تیم با وجود دریافتی مبالغی، اما همچنان نگران آینده خود در این باشگاه هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اعتصاب بازیکنان استقلال امروز می‌شکند و بازیکنان این تیم بعد از ۵ روز حضور نیافتن در تمرینات به ادامه تمرینات آماده سازی خود خواهند پرداخت.

شب گذشته مسئولان باشگاه استقلال بازیکنان را به فراخواندند تا مبالغی را در اختیار آن‌ها قرار دهند. این مبالغ، اما چشمگیر نبود و بازیکنان استقلال که همچنان ۴۰ درصد از قرارداد فصل پیش خود را دریافت نکرده‌اند، تنها ۱۰ درصد از مطالبات این فصل خود را گرفتند و همچنان بدهکاری باشگاه بابت حقوق فصل قبل ادامه دارد.


در شب حضور بازیکنان در باشگاه می‌شد نگرانی غالب آن‌ها را بعد از خروج از درب باشگاه به وضوح مشاهده کرد. بازیکنان استقلال با وجود اینکه ۱۰ درصد از مطالبات خود که مربوط به فصل جاری است را دریافت کرده بودند، اما نسبت به آینده خود با باشگاه ابراز نگرانی می‌کردند وامیدوار نبودند که بحران مالی به پایان برسد.

باشگاه استقلال در شرایطی ۱۰ درصد از مطالبات فصل جاری را به بازیکنان پرداخت کرد که طبق وعده قبلی قرار بود ابتدا بدهی فصل پیش که ارقام قابل توجهی است تسویه حساب شود، اما چنی نشد تا همچنان ابهام‌های مالی در این باشگاه به قوت خود باقی باشد.

با این تفاسیر به زودی دوباره صدای اعتراض بازیکنان شنیده خواهد شد و با اینکه شاگردان جواد نکونام از امروز تمرینات خود را دنبال خواهند کرد، اما اگر اوضاع به همین منوال باشد و مبالغ تازه‌ای به حساب بازیکنان واریز نشود، بازهم صدای اعتراض شنیده خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->